• Zadzwoń: +48 534 34 90 90
  • Umów się na wizytę:: ul. Warowna 1 lok. U4, 02-654 Warszawa

Porady

Forma na lato- do wakacji zostało 90 dni, działaj już dziś.

Forma na lato- do wakacji zostało 90 dni, działaj już dziś.

18.04.2018

Do wakacji pozostało już niewiele czasu. To ostatni moment, żeby poprawić swoją sylwetkę przed sezonem urlopowym. Jak osiągnąć zamierzony efekt, nie stwarzając zagrożenia dla zdrowia? Wystarczy zastosować kilka prostych zasad.

Po pierwsze wyznacz sobie cel. Znalezienie motywacji to pierwszy krok do sukcesu. Warto podzielić proces przemian na mniejsze etapy. W ten sposób łatwiej skontrolujemy efekty naszej pracy. A co najważniejsze nie od jutra, nie od poniedziałku, od teraz! Czas goni…

Po drugie zmień dietę. Podstawową zasadą jest jedzenie co najmniej 4 posiłków w odstępach nie krótszych niż 3-4 godziny. W gubieniu zbędnych kilogramów konieczne jest wprowadzenie tak zwanego deficytu energrtycznego, czyli odjęcie kalorii od zapotrzebowania kalorycznego. Powinniśmy robić to stopniowo- w pierwszym tygodniu 100 kcal, następnie 200 kcal, aż do 500 kcal na minusie. Wybieraj wartościowe produkty: dobrej jakości tłuszcze, produkty bogate w białko, węglowodany złożone, warzywa i owoce. Wprowadź do swojej diety produkty zawierające błonnik (otręby, nasiona, rośliny strączkowe). Całkowicie wyeliminuj cukier, napoje słodzone i gazowane, ogranicz spożycie produktów przetworzonych

Wokół odchudzania krąży wiele mitów:

  • niejedzenie po 18- ostatni posiłek powinniśmy spożywać nie później niż 2-3 godziny przed snem,
  • diety cud i głodówki- zazwyczaj są nieefektywne i w konsekwencji prowadzą do odkładania tkanki tłuszczowej, a przede wszystkim mogą być niebezpieczne dla zdrowia,
  • monodiety- mogą prowadzić do drastycznych niedoborów witamin i składników odżywczych.

Jeśli chcesz, żeby Twoja dieta była prawidłowo zbilansowana i skuteczna udaj się po pomoc do specjalisty dietetyki.

Po trzecie pij wodę. Powinniśmy wypijać około 2 litry wody dziennie. Prawidłowe nawodnienie to bardzo ważny element walki z tłuszczem. Zbyt mała ilość wody może powodować bóle głowy, złe samopoczucie i spadek energii.

Po czwarte zacznij ćwiczyć. Dieta może okazać się niewystarczająca do zgubienia niechcianych kilogramów, dlatego zacznij się ruszać. Najkorzystniejsze jest połączenie treningu siłowego z ćwiczeniami cardio. Plan treningowy powinien być dobrany indywidualnie i dostosowany do wieku, stanu zdrowia, kondycji fizycznej. 2-3 treningi w tygodniu wystarczą, żeby poprawić sylwetkę. Jeśli brakuje Ci motywacji skorzystaj z pomocy trenera personalnego. Statystycznie częściej i intensywniej ćwiczymy w jego obecności.

Po piąte słuchaj własnego organizmu. Pracuj nad sobą, w zgodzie z sobą. Dbaj o zdrowie. Nie ma szybkich rozwiązań czy drogi na skróty. Bądź rozsądny i zdyscyplinowany. Kontroluj efekty diety i treningów najlepiej pod okiem specjalistów. Zrób badania kontrolne.

Stosując wymienione zasady z pewnością osiągniesz zaplanowany cel i będziesz zadowolony ze swojej sylwetki.

Zapraszamy również na treningi do Ortomasters, gdzie nasi specjaliści pokażą Ci jak prawidłowo i skutecznie ćwiczyć. Z ORTOMASTERS do lata!

CENTRUM ORTOPEDYCZNO–REHABILITACYJNE ORTOMASTERS

ul. Warowna 1 lok. U4
02-654 Warszawa
Godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek: 7:00 - 21:00
sobota-niedziela: 8:00 - 20:00
Płatność: gotówką lub kartą płatniczą
DYSPONUJEMY OZNACZONYMI MIEJSCAMI PARKINGOWYMI BEZPOŚREDNIO PRZED PRZYCHODNIĄ. Dojazd do przychodni możliwy autobusami ZTM 136, 141, 172 przystanek znajduje się bezpośrednio przed wjazdem na teren osiedla około 100 metrów od Przychodni.
© Wszelkie Prawa Zastrzeżone Ortomasters | Pobierz Regulamin Ortomasters